سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترند روم

بهترین دستگاه های قهوه ساز

    نظر


من قهوه سازهای تک نفره را دوست دارم زیرا قهوه را سریعتر دم می کنند و می توانید هر بار از قهوه تازه لذت ببرید. من همچنین از انعطاف پذیری این دستگاه ها در خانه خوشم می آید. من قهوه معمولی دوست دارم و همسرم قهوه تعریف شده را دوست دارد. ایجاد این تنوع در تولید قهوه با دستگاه قهوه ساز بزرگ امکان پذیر نیست. من طرفدار قهوه سازهای تک نفره نیستم. آنها بسیار محبوب هستند و در رنگ های مختلفی وجود دارند.

وقتی سعی می کنید در مورد آبجو تحقیق کنید، اطلاعات زیادی پیدا نمی کنید. به همین دلیل به عنوان ناشر این سایت تصمیم گرفتم چندین قهوه ساز یک طرفه بخرم و همه را امتحان کنم و بعد یکی دوتا را به خانه ببرم. این اطلاعات مطمئنا برای خوانندگان عزیز مفید خواهد بود.

معرفی انواع قهوه ساز:

من 12 مدل دستگاه قهوه ساز تک نفره خریدم و همه آنها را تست کردم. این مقاله اطلاعاتی در مورد انواع مختلف قهوه سازهای فردی ارائه می دهد.

روش های آزمون:

تا الان 12 مدل اسپرسوساز تک نفره خریدم. من این دستگاه ها را به صورت رایگان دریافت نمی کنم و برای نام تجاری (که با پول خودم خریداری شده ام) پولی دریافت نمی کنم. با این حال، از آنجایی که من از آمازون زیاد خرید می کنم، اگر روی لینک موجود در این مقاله کلیک کنید و چیزی بخرید، می توانم کمیسیون نیز دریافت کنم.

من همه 12 دستگاه را در چند هفته به طور گسترده آزمایش کردم و سپس 2.5 سال بعد دوباره همه آنها را آزمایش کردم (2019). این صفحه یافته های من را ارائه می دهد، اما به خاطر داشته باشید که من همه مدل های موجود در بازار را آزمایش نکرده ام.

نکته مهم: این اطلاعات فقط نظر شخصی من است و یادتان باشد قبل از خرید دقت کنید و همه جوانب را بسنجید.

بهترین قهوه ساز مستقل به طور کلی:

در ادامه بهترین برندها و قهوه سازها را به تفصیل شرح خواهم داد.

1. بهترین K-Elite:

در اینجا تصویری از جعبه قهوه ساز تک سرو Keurig K-Elite آورده شده است که به طور خلاصه ویژگی های اصلی آن را نشان می دهد. این هفته (ژوئیه 2019) ما یک قهوه ساز Keurig K-Elite خریداری کردیم. در سه سال گذشته، ما از قهوه ساز Tassimo T55 استفاده می کنیم که از آن بسیار راضی هستیم، اما با گذشت زمان، یافتن دیسک قهوه برای این دستگاه در خواربارفروشی های محلی دشوارتر می شود. بنابراین تصمیم گرفتیم قهوه ساز K-Cup را امتحان کنیم.

Keurig چندین مدل قهوه‌ساز ارائه می‌کند، اما ما یکی از آنها را با مخزن آب بزرگ‌تر و ظرفیت آب حدود 1.54 لیتر انتخاب کردیم. ما عموما تنبل هستیم و دوست نداریم به طور مرتب مخزن آب را پر کنیم. علاوه بر این، هزینه کل این دستگاه تفاوت قابل توجهی با مدل های دیگر با مخازن کوچکتر نداشت.

ما این دستگاه را در کمتر از 10 دقیقه نصب کردیم و طبق برنامه آب گرم از آن عبور کردیم و دستگاه کار کرد. کار با این دستگاه بسیار آسان است. 5 اندازه مختلف فنجان وجود دارد که می توان از آنها برای تهیه قهوه استفاده کرد، اما من اندازه 8 اونس را ترجیح می دهم. در یک فنجان با این اندازه، طعم قهوه کاملاً قوی است (همانطور که من دوست دارم).

تنها چیزی که در Tassimo T55 از دست دادیم این است که Tassimo بسیار سریعتر از Keurig قهوه دم می کند. دستگاه های Keurig زمان زیادی برای گرم شدن نیاز دارند، که مخصوصاً هنگام تهیه قهوه برای بیش از 3 نفر دشوار است. این دستگاه آب گرم هم تولید می کند در حالی که قهوه سرد درست می کنیم و آزارمان نمی دهد.

به طور کلی، ما از این واحد به دو دلیل بسیار راضی هستیم: 1. مخزن آب بزرگ و 2. امکان انتخاب فنجان های قهوه در اندازه های مختلف که به راحتی در اکثر فروشگاه های مواد غذایی موجود است.

. بهترین قهوه ساز بدون فنجان: Tassimo T55:

به جرات می توانم بگویم قهوه ساز Tassimo T55 بهترین دستگاه قهوه ساز بدون فنجان است که سال هاست از آن استفاده می کنیم و از آن بسیار راضی هستیم. این یک دستگاه منحصر به فرد است. ما سه سال کامل از این دستگاه استفاده کرده ایم. تا این هفته که یک Keurig K-Elite خریدیم.

ما واقعاً Tashimo T55 را دوست داشتیم، اما یافتن دیسک های قهوه برای این دستگاه تقریبا غیرممکن شده است. من از گفتن آن متنفرم، اما زمان آن رسیده است که دستگاه‌هایمان را به کی‌کاپ تغییر دهیم این مدل مدل خوبی نیست و من بهش میگم ماشین سخت کوش

بعد از سه سال قهوه خوبی درست می کند و من هر روز چندین فنجان می نوشم. این دستگاه از صفحات T استفاده می کند که عالی هستند، اما به راحتی در دسترس نیستند.

مزایای:

طعم عالی قهوه - غنی و گرم. ما عاشق برند Gevalia هستیم

خیلی سریع رشد می کند. زمان گرم شدن آب بسیار کوتاه است.

گزینه های دیسک تی برای چای، شکلات داغ و قهوه تخصصی وجود دارد. خدمات لوازم خانگی بوش

ابزار بسیار خوبی است. تقریباً سه سال است که روزانه از آن استفاده می کنیم و مانند روز اول کار می کند.

نسبت به قیمت دستگاه فوق العاده ای است و به قیمتش می ارزد.

معایب:

قهوه استارباکس برای دیسک های T مناسب نیست.

دیسک های T بسیار محدود هستند و برخی از فروشگاه های مواد غذایی آنها را ندارند

برداشتن درپوش نشتی بسیار دشوار و خسته کننده است.

تی دیسک دارای بسته بندی مخصوص با چند لایه و باکس است که کمتر می توان از بسته بندی استفاده کرد.

3. بهترین و زیباترین دستگاه قهوه ساز Nespresso VertuoLine:

وقتی جورج کلونی این دستگاه را راه اندازی می کند، باید ماشین بسیار خوبی باشد. در واقع، او احتمالاً از این شرکت پول زیادی به دست آورده است یا به فروش او ربطی داشته است. در واقع جورج کلونی کسی نیست که چیزهای غیر ضروری را تبلیغ کند.

به طور کلی تمام دستگاه های برند نسپرسو لوکس و ظاهر خوبی دارند. این دستگاه ها عالی به نظر می رسند، به خوبی ساخته شده اند و قهوه عالی و عالی می سازند. در حالی که کارخانه VertuoLine بزرگترین تولید کننده دستگاه های نسپرسو است، اگر به دنبال دستگاه کوچکتر هستید، می توانید مدل Nespresso Pixie (که من هم خریدم و تست کردم) تهیه کنید.

فواید:

همیشه قهوه ای منحصر به فرد و دلچسب درست می کند.

دستگاه بسیار خوش ساخت، محکم و سبک است. استفاده از آن آسان است و قهوه را سریع درست می کند.

این دستگاه ظاهر زیبایی دارد و در آشپزخانه یا دفتر کار ظاهر خوبی دارد.

معایب:

حتما غلاف های برند نسپرسو را خریداری کنید که در دسترس نیستند.

فنجان های استفاده شده در آنها بسیار کوچک هستند و فقط می توانند مقدار کمی قهوه (مثلا اسپرسو) درست کنند. من قهوه ساز را ترجیح می دهم، می توان از آن برای اندازه های مختلف قهوه استفاده کرد.

4. مدل مورد علاقه من، قهوه ساز Cuisinart Premium Single Serve:

وقتی برای اولین بار Premium Cuisinart را روشن و خاموش کردم، بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. او همه چیز را به خوبی انجام داد. این دستگاه بسیار خوب و مناسب برای خانواده هایی با نیازهای مختلف آب گرم است زیرا یک دستگاه اتوماتیک است که همه کارها را انجام می دهد.

دلیل اینکه من Keurig K-Elite را ترجیح می دهم این است که ما به همه ویژگی هایی که ارائه می دهد نیاز نداریم، اما اگر ویژگی ها و تنوع را دوست دارید و یک ماشین همه کاره می خواهید، این یک انتخاب عالی است. من با شوهرم موافقت کردم و وسوسه شدم که این دستگاه را به عنوان قهوه ساز اصلی خانه خود انتخاب کنم.

ما این تصمیم را گرفتیم زیرا گزینه های زیادی وجود دارد، اما باید سادگی را انتخاب می کردیم. با این حال، برای افرادی که یک ماشین همه کاره با امکانات و خدمات زیاد را ترجیح می دهند، این یک گزینه عالی است.

فواید:

شما قهوه خود را خیلی سریع دم می کنید.

از فنجان ها و فیلترهای قابل استفاده مجدد K-Cup استفاده می کند.

با کمک این دستگاه می توانید خدمات قهوه ساز بوش دمای آب را تنظیم کرده و انواع نوشیدنی را تهیه کنید. این یکی از کامل ترین و همه کاره ترین دستگاه های قهوه ساز است.

کاملا بی صداست.

معایب:

این یکی از گران ترین قهوه سازها است.

بسیار سنگین است و جابجایی آن سخت است، اما از طرفی دستگاه بسیار محکمی است